یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مجید اخشابی عکس رخ مهتاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ عکس رخ مهتاب مجید اخشابی,متن آهنگ عکس رخ مهتاب مجید اخشابی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی عکس رخ مهتاب,تکست آهنگ عکس رخ مهتاب مجید اخشابی,Majid Akhshabi Akse Rokhe Mahtab,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ مجید اخشابی عکس رخ مهتاب دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید اخشابی عکس رخ مهتاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست مثل عکس رخ مهتاب که افتاده درآب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست مثل عکس رخ مهتاب که افتاده درآب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست دانلود آهنگ مجید اخشابی عکس رخ مهتاب آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد بال، وقتی قفس پر زدن چلچله هاست بال، وقتی قفس پر زدن چلچله هاست بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق و سکوت تو جواب همه مسئله هاست و سکوت تو جواب همه مسئله هاست مثل عکس رخ مهتاب که افتاده درآب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام عکس رخ مهتاب از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مجید اخشابی حمید اکبرزاده | ترانه سرا : فاضل نظری «
Download New Music By Majid Akhshabi Called Akse Rokhe Mahtab

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ عکس رخ مهتاب مجید اخشابی,متن آهنگ عکس رخ مهتاب مجید اخشابی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی عکس رخ مهتاب,تکست آهنگ عکس رخ مهتاب مجید اخشابی,Majid Akhshabi Akse Rokhe Mahtab,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ مجید اخشابی عکس رخ مهتاب  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مجید اخشابی عکس رخ مهتاب

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده درآب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده درآب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
دانلود آهنگ مجید اخشابی عکس رخ مهتاب
آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد
آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد
بال، وقتی قفس پر زدن چلچله هاست
بال، وقتی قفس پر زدن چلچله هاست
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست
باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق
باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه مسئله هاست
و سکوت تو جواب همه مسئله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده درآب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حجت درولی بنام مهره دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حجت درولی

دانلود آهنگ حسین زهره وند دیر اومدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان بنام قرار ما دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد محضرنیا بنام بی تو خوشحالم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عماد طالب زاده بنام بی خوابی دانلود آهنگ تکست آهنگ بی خوابی عماد طالب زاده

دانلود آهنگ یاسر بینام بنام مادرانه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی زیبایی بنام عادت دانلود آهنگ تکست آهنگ عادت علی زیبایی

دانلود آهنگ سیاوش قمصری اسم تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شاهین جمشید پور عین خیالمم نیست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید شاهین جمشید پور