یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن دانلود آهنگ آهنگ جدید سامان جلیلی تمومش کن

saman jalili tamoomesh kon,سامان جلیلی تمومش کن,دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن,آهنگ جدید سامان جلیلی تمومش کن,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تمومش کن,متن آهنگ تمومش کن سامان جلیلی,دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تمومش کن,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تمومش کن,دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن دانلود آهنگ,تکست آهنگ تمومش کن سامان جلیلی,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی

دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن دانلود آهنگ آهنگ جدید سامان جلیلی تمومش کن

 هنوز هواتو میاره بارون دلم میخواد دوباره ابری شه این جدایی کی تموم میشه هنوزم عکسات مثه همیشه کناره ساعت رو دیواره داره گریه هامو میشماره نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن دیگه بسه تمومش کن دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن تو برای من همون عشق پاک سابقی تو هنوزم عاشقی میدونم خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی تو که دل نمیکنی میدونم تو برای من همون عشق پاک سابقی تو هنوزم عاشقی میدونم خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی تو که دل نمیکنی میدونم تو که دل نمیکنی میدونم دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن درارو بستم که بوی عطرت بمونه تو هوای این خونه همه میگن شده دیوونه تموم دنیا بزار ببینن رو صورتم دوباره بارونو بی تو میرم این خیابونو دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن دیگه بسه تمومش کن دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن تو برای من همون عشق پاک سابقی تو هنوزم عاشقی میدونم خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی تو که دل نمیکنی میدونم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تمومش کن از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی حامد برادران | ترانه سرا : عاطفه حبیبی «
Download New Music By Saman Jalili Called Tamomesh Kon

saman jalili tamoomesh kon,سامان جلیلی تمومش کن,دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن,آهنگ جدید سامان جلیلی تمومش کن,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تمومش کن,متن آهنگ تمومش کن سامان جلیلی,دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تمومش کن,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تمومش کن,دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن  دانلود آهنگ,تکست آهنگ تمومش کن سامان جلیلی,دانلود آهنگ پاپ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سامان جلیلی تمومش کن

 

 هنوز هواتو میاره بارون دلم میخواد دوباره ابری شه
این جدایی کی تموم میشه
هنوزم عکسات مثه همیشه کناره ساعت رو دیواره
داره گریه هامو میشماره
نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن
واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن
دیگه بسه تمومش کن
دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن
تو برای من همون عشق پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
تو برای من همون عشق پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
تو که دل نمیکنی میدونم
دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن
درارو بستم که بوی عطرت بمونه تو هوای این خونه
همه میگن شده دیوونه
تموم دنیا بزار ببینن رو صورتم دوباره بارونو
بی تو میرم این خیابونو
دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن
نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن
واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن
دیگه بسه تمومش کن
دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن
تو برای من همون عشق پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ رضا یزدانی بنام رفت که رفت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی

دانلود اهنگ TM Bax بنام آرزومه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بنیامین ولی نژاد بنام سزا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد

دانلود آهنگ رضا صادقی بنام عشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا بنام صدام کن دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی بنام دریا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا شیری بنام با من بهم زدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بحرینی بنام دونه دونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی دانلود آهنگ تکست آهنگ منو دلتنگی محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ آرمین احمدی بنام دوباره برگرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ