یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ آرمین احمدی بنام دوباره برگرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید آرمین احمدی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ دوباره برگرد آرمین احمدی,متن آهنگ دوباره برگرد آرمین احمدی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید آرمین احمدی دوباره برگرد,تکست آهنگ دوباره برگرد آرمین احمدی,Armin Ahmadi Dobareh Bargard,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ آرمین احمدی بنام دوباره برگرد دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آرمین احمدی بنام دوباره برگرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید آرمین احمدی به نام دوباره برگرد از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : آرمین احمدی فرشاد حداد | ترانه سرا : آرمین احمدی « Download New Music By Armin Ahmadi Called Dobareh Bargard

دانلود آهنگ جدید آرمین احمدی به نام دوباره برگرد از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : آرمین احمدی فرشاد حداد | ترانه سرا : آرمین احمدی «
Download New Music By Armin Ahmadi Called Dobareh Bargard

دانلود آهنگ جدید آرمین احمدی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ دوباره برگرد آرمین احمدی,متن آهنگ دوباره برگرد آرمین احمدی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید آرمین احمدی دوباره برگرد,تکست آهنگ دوباره برگرد آرمین احمدی,Armin Ahmadi Dobareh Bargard,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ آرمین احمدی بنام دوباره برگرد  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ آرمین احمدی بنام دوباره برگرد

 هیچکس نمی تونه توی قلبت جا شه

هیچکس واست نمی تونه تو جا شه

میدونی چه روزای رو دل من بی تو سر کرد

بجون هر کی دوسش داری برگرد دوست دارم نشو دیگه با من نامرد

آرزوم همینه که همیشه با من بمونی تو خیلی خوش قلب و مهربونی با همه فرق داری این و نمی دونی

دوست دارم تو رو چقد نمی دونی تو دنیا بدون تو موندن تک و تنها دوباره برگرد پیشم گل زیبا

آروم کن دلمو تو با چشمای قشنگت بدجوری دل میشه این روزا تنگت ازت که در بیارن منو از چنگت

دانلود آهنگ آرمین احمدی بنام دوباره برگرد

تنها با تو دنیا واسم خیلی شیرینه شیرینه

اسمت شوره دیگه توی دل می شینه می شینه

میدونی چه روزای رو دل من بی تو سر کرد

بجون هر کی دوسش داری برگرد دوست دارم نشو دیگه با من نامرد

آرزوم همینه که همیشه با من بمونی تو خیلی خوش قلب و مهربونی با همه فرق داری این و نمی دونی

میدونی چه روزای رو دل من بی تو سر کرد

بجون هر کی دوسش داری برگرد دوست دارم نشو دیگه با من نامرد

آرزوم همینه که همیشه با من بمونی تو خیلی خوش قلب و مهربونی با همه فرق داری این و نمی دونی

دوست دارم تو رو چقد نمی دونی تو دنیا بدون تو موندن تک و تنها دوباره برگرد پیشم گل زیبا

آروم کن دلمو تو با چشمای قشنگت بدجوری دل میشه این روزا تنگت ازت که در بیارن منو از چنگت

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مجید اخشابی عکس رخ مهتاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حجت درولی بنام مهره دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حجت درولی

دانلود آهنگ حسین زهره وند دیر اومدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان بنام قرار ما دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد محضرنیا بنام بی تو خوشحالم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عماد طالب زاده بنام بی خوابی دانلود آهنگ تکست آهنگ بی خوابی عماد طالب زاده

دانلود آهنگ یاسر بینام بنام مادرانه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی زیبایی بنام عادت دانلود آهنگ تکست آهنگ عادت علی زیبایی

دانلود آهنگ سیاوش قمصری اسم تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ