یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ رضا شیری بنام با من بهم زدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا شیری بنام با من بهم زدی دانلود آهنگ,متن آهنگ با من بهم زدی رضا شیری,reza shiri ba man be ham zadi,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ پاپ شاد,رضا شیری,دانلود آهنگ,تکست آهنگ با من بهم زدی رضا شیری,دانلود آهنگ جدید رضا شیری,دانلود آهنگ با من بهم زدی رضا شیری,دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام با من بهم زدی

دانلود آهنگ رضا شیری بنام با من بهم زدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام با من بهم زدی از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : مهدی دارای مسعود جهانی | ترانه سرا : حمید فریزند « Download New Music By Reza Shiri Called Ba Man Be Ham Zadi

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام با من بهم زدی از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مهدی دارای مسعود جهانی | ترانه سرا : حمید فریزند «
Download New Music By Reza Shiri Called Ba Man Be Ham Zadi

دانلود آهنگ رضا شیری بنام با من بهم زدی  دانلود آهنگ,متن آهنگ با من بهم زدی رضا شیری,reza shiri ba man be ham zadi,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ پاپ شاد,رضا شیری,دانلود آهنگ,تکست آهنگ با من بهم زدی رضا شیری,دانلود آهنگ جدید رضا شیری,دانلود آهنگ با من بهم زدی رضا شیری,دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام با من بهم زدی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ رضا شیری بنام با من بهم زدی

 میدونی قلبم پره غمه

می شکنه بغضم پیش همه

همه ی حرفاتو زدی همه حرمتا شکست

حتی این اشکای چشام جلوی راهتو نبست

چیزی نداری که بگی

روز و شبام شده یکی

این همه درد و دل و من بی تو بکم آخه به کی

چه غم عجیبیه و حاله غریبیه دیگه نمی خوام ازت پیشم بمونی

اصلا نمی خوام تورو نمی خوامت برو حالا که دوست دارم و نمیدونی

دروغ بود می گفتی بهم نمی تونی

چه غم عجیبیه و حاله غریبیه دیگه نمی خوام ازت پیشم بمونی

اصلا نمی خوام تورو نمی خوامت برو حالا که دوست دارم و نمیدونی

دروغ بود می گفتی بهم نمی تونی

دانلود آهنگ رضا شیری بنام با من بهم زدی

مثله عذابه خاطرات

بگو یه خوابه خالیه جات

چی شده این همه می خوای بگیری فاصله ازم

این همه عاشق توام چرا باهام زدی بهم

چه غم عجیبیه و حاله غریبیه دیگه نمی خوام ازت پیشم بمونی

اصلا نمی خوام تورو نمی خوامت برو حالا که دوست دارم و نمیدونی

دروغ بود می گفتی بهم نمی تونی

چه غم عجیبیه و حاله غریبیه دیگه نمی خوام ازت پیشم بمونی

اصلا نمی خوام تورو نمی خوامت برو حالا که دوست دارم و نمیدونی

دروغ بود می گفتی بهم نمی تونی

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ علی بحرینی بنام دونه دونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی دانلود آهنگ تکست آهنگ منو دلتنگی محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ آرمین احمدی بنام دوباره برگرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید اخشابی عکس رخ مهتاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حجت درولی بنام مهره دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حجت درولی

دانلود آهنگ حسین زهره وند دیر اومدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان بنام قرار ما دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد محضرنیا بنام بی تو خوشحالم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عماد طالب زاده بنام بی خوابی دانلود آهنگ تکست آهنگ بی خوابی عماد طالب زاده