یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ بنیامین ولی نژاد بنام سزا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد

کد پخش آنلاین آهنگ بنیامین ولی نژاد به نام سزا,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بنیامین ولی نژاد بنام سزا دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد,متن شعر آهنگ بنیامین ولی نژاد سزا,دانلود اهنگ بنیامین ولی نژاد سزا,بنیامین ولی نژاد سزا,تکست آهنگ سزا از بنیامین ولی نژاد,Benyamin Valinezhad Seza,تکست آهنگ سزا بنیامین ولی نژاد,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ سزا از بنیامین ولی نژاد,متن آهنگ سزا بنیامین ولی نژاد,download new music,دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد سزا

دانلود آهنگ بنیامین ولی نژاد بنام سزا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد

تو این جاده ی بی عبورو غریب دارم خاطراتت رو هم میزنم به یاد تو و اون همه سادگی زمینو زمانو به هم میزنم همش خیره میشم به عکسایه تو رویه چشمایه خیست دست میکشم تمامه جهانم تویی و فقط هوایه تنت رو نفس مکشم مثه دوره گردا شده زندگیم سرم رویه سنگه پناهم زمین شده سقف من آسمونه خدا چه تقدیره شومی بیا و ببین خودم کردمو این سزایه منه منی که نفهمیدمو بد شدم عذابم شده لحظه رفتنت بهشت ماله من بود ولی رد شدم دانلود آهنگ بنیامین ولی نژاد بنام سزا چه آهی کشیدی دمه رفتنت که حسرت داره باز منو میکشه شاید دیره اما بدون قلبه من به یه خاطره از نگاهت خوشه نمیدونم اصلا چجوری دارم بدونه وجود تو سر میکنم اگه از گناهم بیای بگذری تمامه جهانو خبر میکنم مثه دوره گردا شده زندگیم سرم رویه سنگه پناهم زمین شده سقف من آسمونه خدا چه تقدیره شومی بیا و ببین خودم کردمو این سزایه منه منی که نفهمیدمو بد شدم عذابم شده لحظه رفتنت بهشت ماله من بود ولی رد شدم

دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد به نام سزا از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : بنیامین ولی نژاد | ترانه سرا : شیوا محمد زاده «
Download New Music By Benyamin Valinezhad Called Seza

کد پخش آنلاین آهنگ بنیامین ولی نژاد به نام سزا,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بنیامین ولی نژاد بنام سزا  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد,متن شعر آهنگ بنیامین ولی نژاد سزا,دانلود اهنگ بنیامین ولی نژاد سزا,بنیامین ولی نژاد سزا,تکست آهنگ سزا از بنیامین ولی نژاد,Benyamin Valinezhad Seza,تکست آهنگ سزا بنیامین ولی نژاد,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ بنیامین ولی نژاد بنام سزا

تو این جاده ی بی عبورو غریب دارم خاطراتت رو هم میزنم
به یاد تو و اون همه سادگی زمینو زمانو به هم میزنم
همش خیره میشم به عکسایه تو
رویه چشمایه خیست دست میکشم
تمامه جهانم تویی و فقط هوایه تنت رو نفس مکشم
مثه دوره گردا شده زندگیم سرم رویه سنگه پناهم زمین
شده سقف من آسمونه خدا چه تقدیره شومی بیا و ببین
خودم کردمو این سزایه منه منی که نفهمیدمو بد شدم
عذابم شده لحظه رفتنت بهشت ماله من بود ولی رد شدم
دانلود آهنگ بنیامین ولی نژاد بنام سزا
چه آهی کشیدی دمه رفتنت که حسرت داره باز منو میکشه
شاید دیره اما بدون قلبه من به یه خاطره از نگاهت خوشه
نمیدونم اصلا چجوری دارم بدونه وجود تو سر میکنم
اگه از گناهم بیای بگذری تمامه جهانو خبر میکنم
مثه دوره گردا شده زندگیم
سرم رویه سنگه پناهم زمین
شده سقف من آسمونه خدا
چه تقدیره شومی بیا و ببین
خودم کردمو این سزایه منه
منی که نفهمیدمو بد شدم
عذابم شده لحظه رفتنت
بهشت ماله من بود ولی رد شدم

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ رضا صادقی بنام عشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا بنام صدام کن دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی بنام دریا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا شیری بنام با من بهم زدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بحرینی بنام دونه دونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام منو دلتنگی دانلود آهنگ تکست آهنگ منو دلتنگی محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ آرمین احمدی بنام دوباره برگرد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید اخشابی عکس رخ مهتاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حجت درولی بنام مهره دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حجت درولی

دانلود آهنگ حسین زهره وند دیر اومدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند