یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ وحید حاجی تبار راستشو بگو آهنگ جدید وحید حاجی تبار راستشو بگو

vahid hajitabar rastesho bego,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار به نام راستشو بگو,وحید حاجی تبار راستشو بگو,دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار راستشو بگو,دانلود آهنگ وحید حاجی تبار راستشو بگو,دانلود آهنگ وحید حاجی تبار به نام راستشو بگو,دانلود آهنگ وحید حاجی تبار راستشو بگو,آهنگ جدید وحید حاجی تبار راستشو بگو,متن آهنگ راستشو بگو وحید حاجی تبار,دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار,تکست آهنگ راستشو بگو وحید حاجی تبار,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ وحید حاجی تبار راستشو بگو آهنگ جدید وحید حاجی تبار راستشو بگو

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار به نام راستشو بگو از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : وحید حاجی تبار حمیدرضا شجاعی | ترانه سرا : داوود کریمی  « Download New Music By Vahid Haji Tabar Called Rastesho Bego

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار به نام راستشو بگو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : وحید حاجی تبار حمیدرضا شجاعی | ترانه سرا : داوود کریمی  «
Download New Music By Vahid Haji Tabar Called Rastesho Bego

vahid hajitabar rastesho bego,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار به نام راستشو بگو,وحید حاجی تبار راستشو بگو,دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار راستشو بگو,دانلود آهنگ وحید حاجی تبار راستشو بگو,دانلود آهنگ وحید حاجی تبار به نام راستشو بگو,دانلود آهنگ وحید حاجی تبار راستشو بگو,آهنگ جدید وحید حاجی تبار راستشو بگو,متن آهنگ راستشو بگو وحید حاجی تبار,دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ وحید حاجی تبار راستشو بگو

راستشو بگو تو رو خدا به فکر حال من نباش

با این سکوت نمک رو زخم من نپاش، به فکر حال من نباش

راستشو بگو بهم بگو تصورت چجوریه

دوسم داری یا موندن تو زوریه تصورت چجوریه

اگه قرار به رفتنه ،قرار به شکستنه همین الان بهم بگو، که روز آخر منه

اگه مرددی بگو، می خوای که دل ندی بگو

اگه بهار پشت پا به اسم من زدی بگو بگو

دانلود آهنگ وحید حاجی تبار راستشو بگو

بهم بگو کجای قصه جا زدی

بخاطراتمون تو پشت پا زدی

تو گوش من تو اسمشو صدا زدی

دلم واس تو تنگ شه فکر شب نکن

بگو که دل سپرده باز به اون

من اونیم که عمری عاشق تو بود

راستشو بگو چرا دل تو باز بهونه گیر شده

می گه از عشق من دل تو سیر شده

چرا می گی دیر شده

راستشو بگو اگه تصور من اشتباهیه

تو بهم بگو اصل ماجرا چیه ماجرا چیه

اگه قرار به رفتنه ،قرار به شکستنه همین الان بهم بگو، که روز آخر منه

اگه مرددی بگو، می خوای که دل ندی بگو

اگه بهار پشت پا به اسم من زدی بگو راستشو بگو

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ بهزاد پکس بنام بت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن دانلود آهنگ آهنگ جدید سامان جلیلی تمومش کن

دانلود آهنگ رضا یزدانی بنام رفت که رفت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی

دانلود اهنگ TM Bax بنام آرزومه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بنیامین ولی نژاد بنام سزا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد

دانلود آهنگ رضا صادقی بنام عشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا بنام صدام کن دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی بنام دریا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا شیری بنام با من بهم زدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بحرینی بنام دونه دونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ