یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی بابا بنام آینه دانلود آهنگ تکست آهنگ آینه علی بابا

دانلود آهنگ علی بابا به نام آینه,دانلود رپ جدید,دانلود آهنگ علی بابا آینه,دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام آینه,دانلود آهنگ جدید علی بابا آینه,متن آهنگ آینه علی بابا,آهنگ ایرانی,علی بابا آینه,تکست آهنگ آینه علی بابا,دانلود علی بابا آینه,دانلود آهنگ علی بابا بنام آینه دانلود آهنگ,ali baba ayneh,دانلود آهنگ جدید علی بابا,دانلود آهنگ علی بابا و بهنام SI آینه,آهنگ جدید علی بابا آینه

دانلود آهنگ علی بابا بنام آینه دانلود آهنگ تکست آهنگ آینه علی بابا

دانلود آهنگ جدید علی بابا بهنام SI به نام آینه از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : امیر حسین فلا شهرام GH | ترانه سرا : علی بابا « Download New Music By Ali Baba Called Ayineh

دانلود آهنگ جدید علی بابا بهنام SI به نام آینه از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : امیر حسین فلا شهرام GH | ترانه سرا : علی بابا «
Download New Music By Ali Baba Called Ayineh

دانلود آهنگ علی بابا به نام آینه,دانلود رپ جدید,دانلود آهنگ علی بابا آینه,دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام آینه,دانلود آهنگ جدید علی بابا آینه,متن آهنگ آینه علی بابا,آهنگ ایرانی,علی بابا آینه,تکست آهنگ آینه علی بابا,دانلود علی بابا آینه,دانلود آهنگ علی بابا بنام آینه  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ علی بابا بنام آینه

 خیال کردم صدامو دوست داری

خیال کردم میشه همرات باشم

خیال کردم اگه پیشم بمونی

میتونم صاحب دستات باشم

یه حسی میگه چشامو ببندم

یه حسی میگه سختی ماله مرده

یه حسی توی گوشم میاد

نترس اونی که رفته برمیگرده

نترس اونی که رفته برمیگرده

اگه سهم منو دستام نبودی

چرا موندی که هستیمو ببازم

منی که زود باور کرده بودم

میتونم با تو دنیامو بسازم

تو اینجایی ولی دلشوره داری

نگاهت جای دیگه گیر کرده

نمک خوردی نمکدونو شکوندی

چشاتو لقمه ی کی سیر کرده

چشاتو لقمه ی کی سیر کرده

دانلود آهنگ علی بابا بنام آینه

بازم چشم به چشت افتاد بازم خاطراتت

حلقه زدن دورم بازم تنهایی شبا

لعنت به این روزا می بینی چقد ازت دورم

تو دورت شلوغه منو یادت رفته بگو ببینم

خوش میگذره با اون نمیدونی

چه حالی شدم وقتی بجای من اون بهت می گفت خانوم

دلم بد جور شکسته دلم اون روزا رو می خواد

اخه به کی بگم

درد دلمو آخه بعد تو به کی تکیه کنم

تیر تنهایی دقیق هدف گرفت فلبمو

من باختم همه زندگیمو به پای تو

تو باختی خیلی ساده تنتو بهش بهش گفتی

یه زمان نصف تو رو من بود چرا نگفتی

ترسیدی بشکنه طلسم

این دستات نیست میشم با قرصا اروم

یکی صدات زد یکی بهت گفت خانوم

کیه مثل من می خواد نازتو بکشه بگو کیه که

این روزا دلت پیششه

دیگه صدای پیانوت شده همدم شبام

به جونه جفتمون که خیلی تنهام به جون تو دلمو شاد نکردم

من جایی رو که تو از آینه پاک نکردم

نشون بده آینه تصویر منو همون موهای سرم

که نریخته بودش نشون بده لعنی تصویر منو

همون  چشایی که اون روزا ضعیف نبودش نشون بده لعنی من نیستم

اینم که رفت منو مریض کرد

می گفتش عزیزترین کسمی

اما یکی رسید که شدش از من عزیزتر

دانلود آهنگ علی بابا بنام آینه

اگه سهم منو دستام نبودی

چرا موندی که هستیمو ببازم

منی که زود باور کرده بودم

می تونم با تو دنیامو بسازم

تو اینجایی ولی دلشوره داری

نگاهت جای دیگه گیر کرده

نمک خوردی نمکدونو شکوندی

 چشاتو لقمه کی سیر کرده

 چشاتو لقمه کی سیر کرده

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ ناصر زینالی حرفامو باور کن دانلود آهنگ آهنگ جدید ناصر زینالی حرفامو باور کن

دانلود آهنگ سامان بنام ماهم نمیشی دانلود آهنگ سامان ماهم نمیشی

دانلود آهنگ یاسر محمودی بنام دلم گرفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی دلم گرفته

دانلود آهنگ علیرضا کارآموز بنام حسرت دانلود آهنگ علیرضا کارآموز حسرت

دانلود آهنگ وحید حاجی تبار راستشو بگو آهنگ جدید وحید حاجی تبار راستشو بگو

دانلود آهنگ بهزاد پکس بنام بت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن دانلود آهنگ آهنگ جدید سامان جلیلی تمومش کن

دانلود آهنگ رضا یزدانی بنام رفت که رفت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی

دانلود اهنگ TM Bax بنام آرزومه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بنیامین ولی نژاد بنام سزا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بنیامین ولی نژاد