یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام عاشقتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد پهلان عاشقتم,دانلود حامد پهلان عاشقتم,حامد پهلان عاشقتم,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ جدید حامد پهلان عاشقتم,دانلود آهنگ حامد پهلان به نام عاشقتم,تکست آهنگ عاشقتم حامد پهلان,متن آهنگ عاشقتم حامد پهلان,دانلود آهنگ حامد پهلان بنام عاشقتم دانلود آهنگ,آهنگ جدید حامد پهلان عاشقتم,دانلود آهنگ,hamed pahlan asheghetam,دانلود آهنگ جدید حامد پهلان,دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام عاشقتم,دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام عاشقتم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

 وقتی که از در تو میای دل تو سینه م میلرزه اینجوری لرزیدن دل به عالمی می ارزه عطر موهای خرمنت میپیچه توی کوچه میای با صد ناز و ادا دلم میشه دیوونه اگه که این عشقه که من عاشقت هستم دلم تو رو خیلی میخواد به پات نشستم دنیا مال عاشقاس هر کی که گفته راسته زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که آروم بگیره این قلب اسیرم کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که آروم بگیره این قلب اسیرم دنیا مال عاشقاس هر کی که گفته راسته زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که آروم بگیره این قلب اسیرم کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که آروم بگیره این قلب اسیرم دانلود آهنگ حامد پهلان بنام عاشقتم وقتی که از در تو میای دل تو سینه م میلرزه اینجوری لرزیدن دل به عالمی می ارزه عطر موهای خرمنت میپیچه توی کوچه میای با صد ناز و ادا دلم میشه دیوونه اگه که این عشقه که من عاشقت هستم دلم تو رو خیلی میخواد به پات نشستم دنیا مال عاشقاس هر کی که گفته راسته زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که آروم بگیره این قلب اسیرم کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که آروم بگیره این قلب اسیرم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام عاشقتم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سعید ساشا محمد کلهر | ترانه سرا : فرامرز جعفری «
Download New Music By Hamed Pahlan Called Asheghetam

دانلود آهنگ حامد پهلان عاشقتم,دانلود حامد پهلان عاشقتم,حامد پهلان عاشقتم,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ جدید حامد پهلان عاشقتم,دانلود آهنگ حامد پهلان به نام عاشقتم,تکست آهنگ عاشقتم حامد پهلان,متن آهنگ عاشقتم حامد پهلان,دانلود آهنگ حامد پهلان بنام عاشقتم  دانلود آهنگ,آهنگ جدید حامد پهلان عاشقتم,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ حامد پهلان بنام عاشقتم

 وقتی که از در تو میای دل تو سینه م میلرزه
اینجوری لرزیدن دل به عالمی می ارزه
عطر موهای خرمنت میپیچه توی کوچه
میای با صد ناز و ادا دلم میشه دیوونه
اگه که این عشقه که من عاشقت هستم
دلم تو رو خیلی میخواد به پات نشستم
دنیا مال عاشقاس هر کی که گفته راسته
زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم
تا که آروم بگیره این قلب اسیرم
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم
تا که آروم بگیره این قلب اسیرم
دنیا مال عاشقاس هر کی که گفته راسته
زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم
تا که آروم بگیره این قلب اسیرم
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم
تا که آروم بگیره این قلب اسیرم
دانلود آهنگ حامد پهلان بنام عاشقتم
وقتی که از در تو میای دل تو سینه م میلرزه
اینجوری لرزیدن دل به عالمی می ارزه
عطر موهای خرمنت میپیچه توی کوچه
میای با صد ناز و ادا دلم میشه دیوونه
اگه که این عشقه که من عاشقت هستم
دلم تو رو خیلی میخواد به پات نشستم
دنیا مال عاشقاس هر کی که گفته راسته
زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم
تا که آروم بگیره این قلب اسیرم
کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم
تا که آروم بگیره این قلب اسیرم

    ***************

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام عاشقتم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ علی بابا بنام آینه دانلود آهنگ تکست آهنگ آینه علی بابا

دانلود آهنگ ناصر زینالی حرفامو باور کن دانلود آهنگ آهنگ جدید ناصر زینالی حرفامو باور کن

دانلود آهنگ سامان بنام ماهم نمیشی دانلود آهنگ سامان ماهم نمیشی

دانلود آهنگ یاسر محمودی بنام دلم گرفته دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی دلم گرفته

دانلود آهنگ علیرضا کارآموز بنام حسرت دانلود آهنگ علیرضا کارآموز حسرت

دانلود آهنگ وحید حاجی تبار راستشو بگو آهنگ جدید وحید حاجی تبار راستشو بگو

دانلود آهنگ بهزاد پکس بنام بت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن دانلود آهنگ آهنگ جدید سامان جلیلی تمومش کن

دانلود آهنگ رضا یزدانی بنام رفت که رفت دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی

دانلود اهنگ TM Bax بنام آرزومه دانلود آهنگ دانلود آهنگ