یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر تتلو به من چه هان دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود ترانه به من چه هان امیر تتلو,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان,دانلود موزیک جدید امیر تتلو به من چه هان,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو,تکست آهنگ به من چه هان امیر تتلو,متن آهنگ به من چه هان امیر تتلو,دانلود آهنگ امیر تتلو به من چه هان دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو به من چه هان,دانلود اهنگ به من چه هان امیر تتلو

دانلود آهنگ امیر تتلو به من چه هان دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا Download New Music By Amir Tataloo Called Be man che han

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Amir Tataloo Called Be man che han

دانلود ترانه به من چه هان امیر تتلو,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان,دانلود موزیک جدید امیر تتلو به من چه هان,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو,تکست آهنگ به من چه هان امیر تتلو,متن آهنگ به من چه هان امیر تتلو,دانلود آهنگ امیر تتلو به من چه هان  دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ امیر تتلو به من چه هان,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امیر تتلو به من چه هان

خسته از مردم شهر    خسته از اون که تو میخوای بشی و من خودشم

خسته از الکل شر  پاک خونه از دم پر شمع

فکر هدف کل شب    اون که میگفت نرو که رفت خودش هم

دوستدارن دست خورده شن   بذار بره با اونا که درخورشن  بگو اصلا با کل شهر

به من چه هان    بگو خودم چه مرگمه   بگو بلند یه مرتبه برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه  بدتر از این

به من چه هان    بگو خودم چه مرگمه   بگو بلند یه مرتبه برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه  بدتر از این

خسته ام از این الگوریتم زندگی     خسته ام از دوست دارم اونم هر طوری که بهم بگی آرومم نمیکنه دیگه هر گلی که بهم بدی

به من چه هان    بگو خودم چه مرگمه   بگو بلند یه مرتبه برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه  بدتر از این

به من چه هان    بگو خودم چه مرگمه   بگو بلند یه مرتبه برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه  بدتر از این

به من چه کی مرد کی باخت کی برد  کی گرفت سیمرغ اینطور بی ذوق اومد رو بیلبور میلبورد بیخود   هر کی اومد یه دل سیر خورد

به من چه که اون چشه خودش خواست که تو چشه خودش خواسته سوژه شه

زیادی ول بپری بعدا حق داره کوفتش شه خودش خواسته کوفتش شه

به من چه لعنتی حال من چطور خوب بشه

به من چه هان    بگو خودم چه مرگمه   بگو بلند یه مرتبه برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه  بدتر از این

دانلود آهنگ امیر تتلو به من چه هان

به من چه هان    بگو خودم چه مرگمه   بگو بلند یه مرتبه برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه  بدتر از این

همه جا پشته هم بده هم هی میگیم    همه جا پشت هم غم هم هی دیدیم

همه جا میدی فقط  وعده هی میری    میزنی شوخی شوخی قلب من  جر میدی

خنده خنده یهویی بند هم آب میدیم   همه جا دیواره و پنجره رو خواب دیدیم

میشینیم و ایستادن یه پیرمرد میبینیم     دم بد شانسی فقط فیلم هم میگیریم

خسته ام از خوابیدن از خواب دیدن  از پاییدن   نه آبجیتم نه مامیتم نه داییتم نه عادیم نه مادیم

نه هر جا زود میرم و وا میدم نه وا میرم نه حتی رو میدم به فامیلم روانیم

ه من چه هان    بگو خودم چه مرگمه   بگو بلند یه مرتبه برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه  بدتر از این

متن آهنگ اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره

دانلود آهنگ احسان پایه و سعید هاشمی دعا میکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید احسان پایه دعا میکنم

دانلود آهنگ علی بابا عکس دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ سلمان اوغلی دنیای این روزای من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهزاد پکس روزای روشن دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بهزاد پکس دنیای روزای روشن

دانلود آهنگ پویا بیاتی برگرد دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا بیاتی برگرد

دانلود آهنگ کامیار تو با منی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمد بیباک اضافی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محمد بیباک اضافی

دانلود آهنگ حامی از تو هیچ نمیرنجم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش با من چکار کردی دانلود آهنگ دانلود آهنگ