یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی پیشتاز و سمیر بعد تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

متن آهنگ بعد تو علی پیشتاز و سمیر,آهنگ ایرانی,پخش آنلاین آهنگ علی پیشتاز و سمیر بعد تو,تکست آهنگ بعد تو علی پیشتاز و سمیر,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه بعد تو علی پیشتاز و سمیر,دانلود اهنگ بعد تو علی پیشتاز و سمیر,دانلود آهنگ علی پیشتاز و سمیر بعد تو دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید علی پیشتاز و سمیر بعد تو,دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر بعد تو

دانلود آهنگ علی پیشتاز و سمیر بعد تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز سمیر به نام بعد تو از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : علی پیشتاز | ترانه سرا : سمیر « Download New Music By Ali Pishtaz Samir Called Baade To

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز سمیر به نام بعد تو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : علی پیشتاز | ترانه سرا : سمیر «
Download New Music By Ali Pishtaz Samir Called Baade Toمتن آهنگ بعد تو علی پیشتاز و سمیر,آهنگ ایرانی,پخش آنلاین آهنگ علی پیشتاز و سمیر بعد تو,تکست آهنگ بعد تو علی پیشتاز و سمیر,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه بعد تو علی پیشتاز و سمیر,دانلود اهنگ بعد تو علی پیشتاز و سمیر,دانلود آهنگ علی پیشتاز و سمیر بعد تو  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید علی پیشتاز و سمیر بعد تو,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ علی پیشتاز و سمیر بعد تو

هر چقدر دور میشم ازت،باز بهم نزدیکه نگات

هر چی شلوغ میشه دورم،باز تو گوشم صدات

تو چه کار کردی با من و احساسم،که دیگه جز تو کسی نمیشناسم

هر چی سعی کردم بعد تو عاشق شم،نتونست هیچکی جات پر کن واسم

من بعد تو هیچوقت نتونستم از فکرتو دست بردارم

من دوست دارم به خودم دروغ میگم،اما شب با دلتنگیام بیدارم

من بعد تو هیچوقت نتونستم از فکرتو دست بردارم

من دوست دارم به خودم دروغ میگم،اما شب با دلتنگیام بیدارم

بعد تو یه روزایی خوب گذشت یه روزایی شاید بد

یه وقتایی حس میکردم که قید عاشقی باید زد

یه وقتایی متنفر بودم ک تو فکر کنی بازنده ام

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر بعد تو

گاهی دلتنگ بودم و قفل گوشیم که یک زنگ شاید  زد

بازم من که هنوز تو رو دوست دارم  و کل بدیات

ولی تو مث اینکه  بدت نیومد که این رابطه که پشت سرت بشه کات

باید بیشتر دقت میکردی تو انتخاب دورو بریات

این شهر خیلی کوچیکه زود میپیچه اخبار دور همیات

نه اینکه سعی نکردم

نه اینکه نخوام بر نگردم

ولی از وقتی نیستی حتی یه شب بی فکرت سر نکردم

مثل اونکه تو غبار زندگیش از دست داده شدم

خسته از عکس های دور هم و دروغایی که میگم حتی به خودم

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سعید شهروز خنده های تو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید سعید شهروز خنده های تو

دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو

دانلود آهنگ فاتح نورایی قسمت دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ بابک تسلیمی بگو باشه دانلود آهنگ دانلود اهنگ بگو باشه بابک تسلیمی

دانلود آهنگ نوید یحیایی احساسی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ نوید یحیایی احساسی

دانلود آهنگ مسعود تقی زاده چای زغالی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده

دانلود آهنگ بابک برهانی دلبازی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بابک برهانی دلبازی

دانلود آهنگ امیرعلی و کوروش صنعتی بهونه های الکی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیرعلی و کوروش صنعتی

دانلود آهنگ احسان حق شناس شک نکن دانلود آهنگ دانلود آهنگ