یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ کامران مولایی تمومش کن دانلود آهنگ تکست آهنگ تمومش کن کامران مولایی

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی تمومش کن,دانلود آهنگ جدید,پخش آنلاین آهنگ کامران مولایی تمومش کن,تکست آهنگ تمومش کن کامران مولایی,دانلود اهنگ تمومش کن کامران مولایی,دانلود آهنگ,متن آهنگ تمومش کن کامران مولایی,دانلود ترانه تمومش کن کامران مولایی,آهنگ ایرانی غمگین,kamran molaei tamomesh kon,دانلود آهنگ جدید کامران مولایی,دانلود آهنگ کامران مولایی تمومش کن دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید کامران مولایی تمومش کن

دانلود آهنگ کامران مولایی تمومش کن دانلود آهنگ تکست آهنگ تمومش کن کامران مولایی

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و جواد رازقی به نام تمومش کن از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : مهدی بابایی | ترانه سرا : مصطفی صامعی « Download New Music By Kamran Molaei Called Tamomesh Kon

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و جواد رازقی به نام تمومش کن از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مهدی بابایی | ترانه سرا : مصطفی صامعی «
Download New Music By Kamran Molaei Called Tamomesh Kon

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی تمومش کن,دانلود آهنگ جدید,پخش آنلاین آهنگ کامران مولایی تمومش کن,تکست آهنگ تمومش کن کامران مولایی,دانلود اهنگ تمومش کن کامران مولایی,دانلود آهنگ,متن آهنگ تمومش کن کامران مولایی,دانلود ترانه تمومش کن کامران مولایی,آهنگ ایرانی غمگین,kamran molaei tamomesh kon,دانلود آهنگ جدید کامران مولایی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ کامران مولایی تمومش کن

ازم نخواه که عاشق تو باشم دیگه دلم میله جنون نداره

دلم تو سینه خیلی وقته مرده مردن دیگه پیرو جوون نداره

راتو بگیرو از کنارم برو چیزی نمیدونی تو از گذشتم

میخوام که تنها بمونم با خودم از خیر عشقو عاشقی گذشتم

برو قسم میدم تو رو بجونه هر دومون برو

برو تو این دیوونه رو رها کنو نمون برو

نمون به پای من نسوز نمون با غصه هام نساز

راضی نشو به بردنم برو به عشق من نباز

تکست آهنگ تمومش کن کامران مولایی و جواد رزاقی

دوست ندارم کنار من بمونی دوست ندارم که زندگیت حروم شه

چیزی نصیبت نمیشه از این عشق اینجا باید رابطمون تموم شه

دلت نمیخواد که ازم جدا شی ولی به حرفه منطقت گوش کن

این عاقلانه نیست بخوای بمونی برو منو دیگه فراموش کن

برو قسم میدم تو رو بجونه هر دومون برو

برو تو این دیوونه رو رها کنو نمون برو

نمون به پای من نسوز نمون با غصه هام نساز

راضی نشو به بردنم برو به عشق من نباز

برو قسم میدم تو رو بجونه هر دومون برو برو تو این دیوونه رو رها کنو نمون برو

نمون به پای من نسوز نمون با غصه هام نساز راضی نشو به بردنم برو به عشق من نباز

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ رستاک تنهایی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رستاک تنهایی

دانلود آهنگ ایمان غلامی تنگه دلم برات دانلود آهنگ تکست آهنگ تنگه دلم برات ایمان غلامی

دانلود آهنگ آزاد دست بردار دانلود آهنگ تکست آهنگ دست بردار آزاد

دانلود آهنگ امیر تتلو مامان تو دانلود آهنگ تکست آهنگ مامان تو امیر تتلو

دانلود آهنگ رامین بیباک بعد تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی اصحابی پا به پات دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی واکنش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین فیاض رفیق اشکام دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آمین حالم بده دانلود آهنگ دانلود آهنگ Aamin حالم بده

دانلود آهنگ بهزاد پکس Pax قاتل حرفه ای دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس