یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ پیروز نازی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ نازی پیروز,pyruz nazi,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید پیروز,دانلود موزیک ویدئو نازی از پیروز,دانلود آهنگ پیروز نازی دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود موزیک جدید پیروز بنام نازی,دانلود آهنگ نازی با صدای پیروز,متن آهنگ نازی پیروز

دانلود آهنگ پیروز نازی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید پیروز به نام نازی از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ناصر زینعلی پژمان نیکوش | ترانه سرا : ناصر زینعلی پیروز « Download New Music By Pyruz Called Nazi

دانلود آهنگ جدید پیروز به نام نازی از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ناصر زینعلی پژمان نیکوش | ترانه سرا : ناصر زینعلی پیروز «
Download New Music By Pyruz Called Nazi

دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ نازی پیروز,pyruz nazi,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید پیروز,دانلود موزیک ویدئو نازی از پیروز,دانلود آهنگ پیروز نازی  دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود موزیک جدید پیروز بنام نازی,دانلود آهنگ نازی با صدای پیروز,متن آهنگ نازی پیروز,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ پیروز نازی

نازی تو رو میخوام

میترسم یک جا باهاش برقصم

یه کاری به دستم بده باز دست و پام میلرزه

ولی باز می ارزه ،بهش بگم که دوسش دارم که نازیه نازم

وای که ازم دوره میدونم با من جوره

آخه دل میخواد اونو واسش چچ بی غروره

وا که دلمو برده پس ادا در آورده

آخه دل عاشقه و به عشقت سپرده

نازی تو رو میخوام آخه چشمات منو گرفته

صد بار میگه قلبم بیا پیشم از رو نرفته

اگه بگی داری منو دوسم عاشقونه

صد بار میکوبه واست امشب دل دیونه

دانلود آهنگ جدید پیروز بنام نازی

دوست دارم بدم بالا … همین حالا

اونو نازتر ببینم هزار ماشالله

پس که اون شیطونه منو کرده دیوونه

اونیکه دنبالش بودم نازی همونه

تکست آهنگ پیروز بنام نازی

نمیدونم چیکار کنم من تونامی رو دوسش دارم

میخوام اونو بدزدم ورش دارم از اینجا برم

ببرمش یه جای دنج خیره بشم توی نگاش

از تو چشمام بخونه همه جوره من میمیرم براش

نازی تو رو میخوام آخه چشمات منو گرفته

صد بار میگه قلبم بیا پیشم از رو نرفته

اگه بگی داری منو دوسم عاشقونه

صد بار میکوبه واست امشب دل دیونه

نازی تو رو میخوام آخه چشمات منو گرفته

صد بار میگه قلبم بیا پیشم از رو نرفته

اگه بگی داری منو دوسم عاشقونه

صد بار میکوبه واست امشب دل دیونه

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ السید مست چشات دانلود آهنگ تکست آهنگ مست چشات السید

دانلود آهنگ محسن جمال زنگ زدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ هاتف بی آبی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی مقدم رباتیک دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مهدی مقدم رباتیک

دانلود آهنگ کامران مولایی تمومش کن دانلود آهنگ تکست آهنگ تمومش کن کامران مولایی

دانلود آهنگ رستاک تنهایی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رستاک تنهایی

دانلود آهنگ ایمان غلامی تنگه دلم برات دانلود آهنگ تکست آهنگ تنگه دلم برات ایمان غلامی

دانلود آهنگ آزاد دست بردار دانلود آهنگ تکست آهنگ دست بردار آزاد

دانلود آهنگ امیر تتلو مامان تو دانلود آهنگ تکست آهنگ مامان تو امیر تتلو

دانلود آهنگ رامین بیباک بعد تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ