یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ بهزاد پکس بعد از من دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ بهزاد پکس بعد از من دانلود آهنگ,دانلود موزیک بهزاد پکس بعد از من,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود اهنگ بهزاد pax بعد از من,تکست آهنگ بعد از من بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس,پخش آنلاین آهنگ بهزاد پکس بعد از من,دانلود آهنگ جدید بعد از من بهزاد پکس,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بعد از من از بهزاد پکس,متن آهنگ بعد از من بهزاد پکس,دانلود اهنگ بهزاد پکس بعد از من,دانلود ترانه بعد از من بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید,Behzad Pax Bad Az Man,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بعد از من

دانلود آهنگ بهزاد پکس بعد از من دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ جدید بهزاد Pax به نام بعد از من از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : بهزاد پکس حسین سیدی | ترانه سرا : بهزاد پکس « Download New Music By Behzad Pax Called Bad Az Man

دانلود آهنگ جدید بهزاد Pax به نام بعد از من از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : بهزاد پکس حسین سیدی | ترانه سرا : بهزاد پکس «
Download New Music By Behzad Pax Called Bad Az Man

دانلود آهنگ بهزاد پکس بعد از من  دانلود آهنگ,دانلود موزیک بهزاد پکس بعد از من,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود اهنگ بهزاد pax بعد از من,تکست آهنگ بعد از من بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس,پخش آنلاین آهنگ بهزاد پکس بعد از من,دانلود آهنگ جدید بعد از من بهزاد پکس,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بعد از من از بهزاد پکس,متن آهنگ بعد از من بهزاد پکس,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ بهزاد پکس بعد از من

نیستی یه مدته حالم خوش نیس اصلا

خدارو شکر میدونم خوشی از من

از وقتی رفتی ذهنم پر از سواله

منکه چشمامو بی تو رو خوشی بستم

بگو بعد من چی میشه مسیر زندگی ها

چی می خوای همش بهش بگی

میگی مرد من نباید تا الان خواب باشه

بگو بی معرفت چی میشه از این زندگی

د بگو خب بعد من با کی بیدار میشی

اونم میگی فقط با مرگم ازت جدا میشم

به اونم می گی تو چشات پره عشقه

ببین این دردا واسه تو هنوز سیگار میشن

وقتی که به عشق تو صبحا بیدارم میشم من

الان مهم نیست برات چیکار میکنم

خیالت راحته میگی جله خودمه نه

هنوز اس ام اس هاتو هر روزی سی بار می خونم

میگفتی نفسم من خوابم نمی بره

هر شب پیش توام حرفات از یادم نمیره

که هر لحظه می گفتی مال منی تا همیشه

که این باعث شد الان خوابم نمیبره

بعد من کی میشه عشقت تورو میخندونتت کیه بعد من

بعد من کیه از نبودش تورو میترسونتت کیه بعد من

بعد من کی میشه دست تو دستت

دلش خوش میشه به تو و چند تا عکست

فک کن بعد من چی میشه خیلی سخته

دیگه بعد من…

بعد من با اون خاطرات جدید درست میشه

یا اونم میره دو روز دیگه

بعد من دلت بگیره به کی اس ام اس میدی

هه… عیباتو تو روت میگه

میگه درست لباس بپوش؟ اصلا به فکر اینا هست؟

میذاره دست بدی با همه بگو تو فکر اینا هست

یا نه این یکی اجتماعی تره

شاید انقدر خوب بوده که با عشق ما میپره

بسوزه پدر نداری به کی فحش بدم آخه

به کی فحش بدم آخه

این یکی پورشه سواره؟

بگو بعد من کی میخواد دستاتو بگیره

کی میخواد دستاتو بگیره

کی واسه تو میمیره

کی لمست میکنه؟ به کی خیره میشه به چشات

به کی خیره میشه به چشات

چی میگم میون خنده هات

بگو دلت اومد انقدر پست بودی یعنی

انقدر پست بودی یعنی

حالا با کی پرسه میزنی

بعد من دل به کی میدی کی حساس میشه روت؟

برو ولی داری به در بسته میزنی

برو… برو نگاه نکن پشت سرتو حتی

بدون واسه ما ندارا خدایی هم هستا

همین الان یهویی دیگه بدم میاد ازت

عکسای سلفیتم دیگه نمیره رو اعصاب

وقتی واسه امثال تو فقط پول ملاک بود

یه نفر به عشق زیر زمین به فکر رپ و راک بود

بعد من کی میشه عشقت تورو میخندونتت کیه بعد من

بعد من کیه از نبودش تورو میترسونتت کیه بعد من

بعد من کی میشه دست تو دستت

دلش خوش میشه به تو و چند تا عکست

فک کن بعد من چی میشه خیلی سخته

دیگه بعد من…

بگو عشق جدیدت برات پاپ بخونه از اون مجازاش…

شاید خدا خواست

توام از این به بعد واسه من شما باش…

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مجید اخشابی حرمت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شهاب رمضان بارون بمب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پویا سالکی صدام کردی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا سالکی صدام کردی

دانلود آهنگ اددی حال نداریم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو ابی حبس دانلود آهنگ Ebi Habs

دانلود آهنگ امیر تتلو ممنوع دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش حرصم نده دانلود آهنگ دانلود موزیک سعید آسایش حرصم نده

دانلود آهنگ سعید شهروز جونم به چشات دانلود آهنگ دانلود ترانه جونم به چشات سعید شهروز

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی هیولا دانلود آهنگ دانلود آهنگ هیولا شادمهر

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ