یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آلبوم حمید اکبری بغض دانلود آهنگ دانلود آلبوم بغض با لینک مستقیم

دانلود آلبوم حمید اکبری بغض,متن آلبوم حمید اکبری بغض,دانلود آلبوم بغض,hamid akbari boghz,شعر آهنگ بغض حمید اکبری,تکست آلبوم بغض حمید اکبری,متن آهنگ های آلبوم بغض حمید اکبری,دانلود آهنگ جدید حمید اکبری,دانلود آلبوم جدید,دانلود البوم بغض حمید اکبری,دانلود آلبوم بغض حمید اکبری,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آلبوم,دانلود آلبوم حمید اکبری بغض دانلود آهنگ,دانلود آلبوم بغض با لینک مستقیم

دانلود آلبوم حمید اکبری بغض دانلود آهنگ دانلود آلبوم بغض با لینک مستقیم

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده حمید اکبری با نام نبض همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : امید نیکان مهدی اژدانی میثم مهاجر | ترانه سرا : نرجس رئیسی مینا کاشانی نژاد سمانه گودرزی محمدرضا یارمحمدی اشکان علینقیان « Download New Album Hamid Akbari Called Nabz

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده حمید اکبری با نام نبض
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : امید نیکان مهدی اژدانی میثم مهاجر | ترانه سرا : نرجس رئیسی مینا کاشانی نژاد سمانه گودرزی محمدرضا یارمحمدی اشکان علینقیان «
Download New Album Hamid Akbari Called Nabz

دانلود آلبوم حمید اکبری بغض,متن آلبوم حمید اکبری بغض,دانلود آلبوم بغض,hamid akbari boghz,شعر آهنگ بغض حمید اکبری,تکست آلبوم بغض حمید اکبری,متن آهنگ های آلبوم بغض حمید اکبری,دانلود آهنگ جدید حمید اکبری,دانلود آلبوم جدید,دانلود البوم بغض حمید اکبری,دانلود آلبوم بغض حمید اکبری,

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

لیست آهنگهای آلبوم حمید اکبری بغض :

Kojae Zendegitam کجای زندگیتم
Sargardoon سرگردون
Toro Nashnakhtam تو رو نشناختم
Gele Nemikonam گله نمیکنم
Harasoon هراسون
Nabzam Nafasam نبضم نفسم
Ab Az Saram Gozasht آب از سرم گذشت
Hamsafar همسفر
Dishab دیشب

.

متن آهنگ های آلبوم حمید اکبری »

************************

متن آهنگ نبضم نفسم حمید اکبری

نبضم نفسم بنده نفسم قلبم بدون تو نمی زنه

دستات مال من چشمات مال من دنیام بدون تو جهنمه

بارون میباره نم نم دوباره بازم تو رو یادم میاره

دستامو بگیر داره میشه دیر هیشکی مثه من غم نداره

جز رنگ چشات جز لحن صدات من هیشکی رو قبول ندارم

بی تو بی هوام بی خاطرات حسی واسه خوندن ندارم

دردونه من گل پونه من عزیز یکی یکدونه من

برگرد تو بیا مهتاب و بیار تاریکه هنوز خونه من

نیستی و همش دلم میگیره

واسه چی دستاتمو خالی کردی

توی تنهایی تو بارون رفتی

ولی میدونم که برمیگردی

برمیگردی چون دلم میمیره

دلی که دیونه ی چشماته

بگو که هنوزم به یادم هستی

یادگاری هام هنوز همراته

دیگه چیزی از اون روزا نمونده

از اون روزها که قلبامون یکی بود

چقد خوش بودم اون وقتا که بودی

همون وقتا که دنیامون یکی بود

نیستی و همش دلم میگیره

واسه چی دستاتمو خالی کردی

توی تنهایی تو بارون رفتی

ولی میدونم که برمیگردی

برمیگردی چون دلم میمیره

دلی که دیونه ی چشماته

بگو که هنوز به یادم هستی

دانلود به صورت تکی کیفیت 320 دانلود به صورت تکی کیفیت 128

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی دلم گرفته دانلود آهنگ دانلود اهنگ مرتضی سرمدی دلم گرفته

دانلود آهنگ بهزاد پکس بعد از من دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ مجید اخشابی حرمت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شهاب رمضان بارون بمب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پویا سالکی صدام کردی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا سالکی صدام کردی

دانلود آهنگ اددی حال نداریم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو ابی حبس دانلود آهنگ Ebi Habs

دانلود آهنگ امیر تتلو ممنوع دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش حرصم نده دانلود آهنگ دانلود موزیک سعید آسایش حرصم نده

دانلود آهنگ سعید شهروز جونم به چشات دانلود آهنگ دانلود ترانه جونم به چشات سعید شهروز