یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام آسوده بخواب دانلود آهنگ دانلود آهنگ سوده بخواب

امیر تتلو آسوده بخواب,تکست آهنگ امیر تتلو به نام آسوده بخواب,amir tataloo asode bekhab,دانلود آهنگ امیر تتلو بنام آسوده بخواب دانلود آهنگ,شعر آهنگ امیر تتلو بنام آسوده بخواب,دانلود آهنگهای جدید امیر تتلو,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ سوده بخواب,دانلود آهنگ جدید آسوده بخواب امیر تتلو,متن آهنگ آسوده بخواب امیر تتلو,دانلود آهنگ رپ,download new music amir tataloo

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام آسوده بخواب دانلود آهنگ دانلود آهنگ سوده بخواب

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام آسوده بخواب از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : نادر کوهستانی | ترانه سرا : امیر تتلو « Download New Music By Amir Tataloo Called Asode Bekhab

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام آسوده بخواب از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : نادر کوهستانی | ترانه سرا : امیر تتلو «
Download New Music By Amir Tataloo Called Asode Bekhab

امیر تتلو آسوده بخواب,تکست آهنگ امیر تتلو به نام آسوده بخواب,amir tataloo asode bekhab,دانلود آهنگ امیر تتلو بنام آسوده بخواب  دانلود آهنگ,شعر آهنگ امیر تتلو بنام آسوده بخواب,دانلود آهنگهای جدید امیر تتلو,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود آهنگ سوده بخواب,دانلود آهنگ جدید آسوده بخواب امیر تتلو,متن آهنگ آسوده بخواب امیر تتلو,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امیر تتلو بنام آسوده بخواب

آسوده بخواب آسوده مثه مرگ

با من حتی نیزه های دورمون

همه شاخ و برگ دادن

آلوده نباش آلوده مثل فر یادم

حتی بحثای دیروز

میان دائما یادم

خاطر بد نساز واسم

که من حساسم

نه مثل من بره تو نه مثه تو هست واسم

خاطر بد نساز واسم

که من حساسم

نه مثل من بره تو نه مثه تو هست واسم

نمیدونم کی بود کِی

انگار همین دیروز هی

یه عالم بی روح یه آدم دیونه

آ…

یه مغز پنچر

یه دست به خودکار یه دست به خنجر

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام آسوده بخواب

یه بغض که وصل حنجرس

و یه جغد که پشت پنجرس

دنیا داشته مزه بد واس من

الکی معذرت خواستم

حتی واس کاری که نکردم

عذرمو واس معذرت خواستم

نمیدونم چی شد ت

ولی ای کاش میشد که

یه کمی آروم شم یکمی کم بشه از این شوک

که دلم یه همدم میخواد

فاز شلوغی نیستم هرچند زیاد

ولی تنهایی اوور زده بالا

وقتشه هم خرجم بیاد

من دیگه از همه کندم

حتی پر از غمه خندم

من دورم از همه میبینی اینجوری عمداً عمداً

پس خاطر بد نساز واسم

که من حساسم

نه مثل من بره تو نه مثه تو هست واسم

فراموش شد از عالمو

فراموش کن عذابمو

هم آغوش شو برا منو

اصن دور شو از آدمو

یه فرشته یه همدم باش

یکی که مثبته حرفاش

یکی که مرحمه دستاش

رو زخم من نمک نپاش

خاطر بد نساز واسم

که من حساسم

نه مثل من بره تو نه مثه تو هست واسم

خاطر بد نساز واسم

که من حساسم

نه مثل من بره تو نه مثه تو هست واسم

 

 

 

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حمید رضا موحد بنام مادر و پلاک خیس دانلود آهنگ دانلود اهنگ حمیدرضا موحد مادر و پلاک خیس

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام بارون دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بارون

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام حصار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حسام معصوم بنام باور نمی کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ باور نمیکنم از حسام معصوم

دانلود آهنگ پوریا عبدالهی بنام حس دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید پوریا عبدالهی حس

دانلود آهنگ سهیل جامی بنام فراموشی دانلود آهنگ تکست آهنگ فراموشی از سهیل جامی

دانلود آهنگ آریان یاری بنام اول عشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمد قلیپور بنام تب دانلود آهنگ تکست آهنگ محمد قلیپور بنام تب

دانلود آهنگ احمد فیلی بنام مادر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی همایون پور بنام بی قراری دانلود آهنگ دانلود آهنگ