یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ رامین بیباک سقوط دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک سقوط دانلود آهنگ,دانلود موزیک رامین بیباک سقوط,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ سقوط رامین بی باک,تکست آهنگ سقوط رامین بیباک,دانلود آهنگ جدید سقوط رامین بیباک,پخش آنلاین آهنگ رامین بیباک سقوط,دانلود آهنگ جدید رامین بیباک سقوط,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ سقوط رامین بیباک,دانلود اهنگ رامین بیباک سقوط,دانلود ترانه سقوط رامین بیباک,دانلود آهنگ جدید رامین بیباک,ramin bibak soghoot,دانلود آهنگ سقوط از رامین بیباک

دانلود آهنگ رامین بیباک سقوط دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام سقوط از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : محسن یگانه سیاوش صدری | ترانه سرا : محسن یگانه « Download New Music By Ramin Bibak Called Soghot

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام سقوط از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : محسن یگانه سیاوش صدری | ترانه سرا : محسن یگانه «
Download New Music By Ramin Bibak Called Soghot

دانلود آهنگ رامین بیباک سقوط  دانلود آهنگ,دانلود موزیک رامین بیباک سقوط,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ سقوط رامین بی باک,تکست آهنگ سقوط رامین بیباک,دانلود آهنگ جدید سقوط رامین بیباک,پخش آنلاین آهنگ رامین بیباک سقوط,دانلود آهنگ جدید رامین بیباک سقوط,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ سقوط رامین بیباک,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ رامین بیباک سقوط

 وقتی از اول قصه اونم نگاهم سرد و بی حسه

اون نگاهی که ازت سیره باز داره از زندگیت میره

باز داره میره که تنها شی که زندونی غم باشی

من پشیمونم ولی بازم با اون تنهایی میسازم

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی

واسه ی  تو تازگی داره واسه ی من عاقبت کاره

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزه رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزها رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام سقوظ

من اگه میگم که دارم می رم آخه از دست تو دلگیرم

زندگیم مثل زندونه پس حرفی نمی مونه

تو همون کوچه بن بستی که می گفتی تا تهش هستی

تو سقوط و یاد من دادی که الان از چشام افتادی

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی

واسه ی  تو تازگی داره واسه ی من عاقبت کاره

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزه رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزه رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آلبوم حمید اکبری بغض دانلود آهنگ دانلود آلبوم بغض با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی دلم گرفته دانلود آهنگ دانلود اهنگ مرتضی سرمدی دلم گرفته

دانلود آهنگ بهزاد پکس بعد از من دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ مجید اخشابی حرمت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شهاب رمضان بارون بمب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پویا سالکی صدام کردی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا سالکی صدام کردی

دانلود آهنگ اددی حال نداریم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو ابی حبس دانلود آهنگ Ebi Habs

دانلود آهنگ امیر تتلو ممنوع دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش حرصم نده دانلود آهنگ دانلود موزیک سعید آسایش حرصم نده