یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آلبوم بهرام نورایی اشتباه خوب دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آلبوم,دانلود آلبوم اشتباه خوب,دانلود آلبوم جدید,پخش آنلاین آلبوم اشتباه خوب بهرام,دانلود آلبوم اشتباه خوب بهرام,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,Album Bahram Nouraei Eshtebaheh Khob,دانلود آلبوم بهرام اشتباه خوب,تکست آلبوم اشتباه خوب بهرام,دانلود البوم اشتباه خوب بهرام,شعر آهنگ اشتباه خوب بهرام,دانلود آلبوم اشتباه خوب با لینک مستقیم,دانلود آلبوم بهرام نورایی اشتباه خوب دانلود آهنگ,متن آهنگ های آلبوم اشتباه خوب بهرام,دانلود آهنگ جدید بهرام,متن آلبوم بهرام اشتباه خوب

دانلود آلبوم بهرام نورایی اشتباه خوب دانلود آهنگ دانلود آلبوم

منم موسیقی متن لحظه هات اگه زندگیت یه فیلم بر اساس واقعیته با دلت بهم گوش کن زندگی تپش وسط سینته نه غریبه ام نه سرکرده من عینا تکرار میشم بازم اگه زمان برگرده منم موسیقی متن لحظه هات اگه زندگیت یه فیلم بر اساس واقعیته با دلت بهم گوش کن زندگی تپش وسط سینته نه غریبه ام نه سرکرده من عینا تکرار میشم بازم اگه زمان برگرده نه پشیمونم نه شرمنده منم هذیون یه دنیای تب کرده من دنیامو خودم آفریدم زمانشم طول می کشه تا آخرین در من یعنی اولین تولد تا آخرین مرگ من یعنی اولین جوونه تا آخرین برگ اونی که مغز هست وسط کله اش میبینه منو وقتی که صفحه برگشته اونی که مغز هست وسط کله اش میبینه منو وقتی که صفحه برگشت اونم که بی مغزه بگو بهش که پیدام می کنه توی عمق فکر بچه اش بذار راکت بمونن بذار بهم پشت کنن من انتخاب کردم که درد بکشم و رشد کنم حتی تو زمستون مثل سرو سبز و تازه زندگی تو شهر رخ من ماهی انداختنم زندان که بکشنم پایین همه میگفتن باید ساخت آره باید ساخت از منو زندگیم فیلم اینا رو گفتم که بدونی تو رستمی تو یه شاهنامه خالی ما با هم فرق داریم من یاغی ام و تو یه نون به نرخ روز خور جاکشی مثل بقیه من اندیشه ام توی مد من زندگیم تو هر لحظه ام هم مسیر بوده و هم مقصد خوش به حال اونکه باهام موند و درکم کرد وای به حال اونکه گرگ بود ترسید از تحقیر و ترکم کرد من امشب می خوابم ده سال قبل صبح پا میشم و می نویسم زد زد تو که باز تولید می کی همون فرهنگ ت*خمی رو که من قربانیشم نه محدودم به زمان و مکان حل میشم وسط حماقت عوام تو خوشحالی از اینکه یه روز میمیرم در حالی که هر روز تولدمه تو مغز آدما مخ تو ریشه اس من یه ایده ام جوونه می زنم توت باورم کن کافیه بری تو فکر تو سکوت تا ساخته شم از نو می خوای صفحه بشم بچرخم یا رنگ بشم نقش ببندم روی دیوار انگشت اشارم روی کلته چون ریشه مشکل اینجاست من ساکن همین ریشه ام از اینجا نمیرم.هیچ وقت به من میگن هیپ هاپ

دانلود آلبوم جدید بهرام به نام اشتباه خوب از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : بهرام نورایی  | ترانه سرا : بهرام «
Download New Music By Bahram Called Eshtebahe Khob

دانلود آلبوم,دانلود آلبوم اشتباه خوب,دانلود آلبوم جدید,پخش آنلاین آلبوم اشتباه خوب بهرام,دانلود آلبوم اشتباه خوب بهرام,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,Album Bahram Nouraei Eshtebaheh Khob,دانلود آلبوم بهرام اشتباه خوب,تکست آلبوم اشتباه خوب بهرام,دانلود البوم اشتباه خوب بهرام,شعر آهنگ اشتباه خوب بهرام,

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

لیست آهنگهای آلبوم بهرام نورایی اشتباه خوب :

Khoob.خوب
Saz.ساز
Lams.لمس
Naghsh.نقش
Negah.نگاه
Jang.جنگ
Tekrar.تکرار
Niaz.نیاز
Zakhm.زخم
Rishe.ریش
Momken.ممکن
Mordab.مرداب
Sooz.سوز
Boresh.برش
Solh.صلح
Eshtebah.اشتباه

.

متن آهنگ ساز بهرام

**************************

تو دریایی و من قطره

تو یه کوهی و من صخره

اصلن تو خوبی من بد

من اونم که دنیا رو نمی فهمه

تو این دنیای که یکی پادشاهه و اون یکی برده

من واسه دلم زندم

اونم خوشحاله از کاری که کرده

منمو یه آسمون صاف شده سقف واسه خونه ها

منمو و یه قلم و ورق و دستای پشت پرده

منم اون پسرک خام،پسر ناخلف بابام

واسمم مهم نیست امروز جمعست تا سه شنبه

گور بابای غم من میرسم به چیزی که لایقم

شاید توی زندگیم له شدم ولی تموم میشه با خنده

منم و صدای من این صدامه میمونه جای من

منکه رفتنیم و بعد رفتم معلوم میشه کی حقه

منم و زمین صاف راه میرم و میچرخه آروم زیر پام

زندگی سخته ولی ببین که خوشحالم من

با این رخ بی نقاب با این زبون سرخ و سر سبز میگم باز

که یه یاغیم ولی ببین چه خوشحالم من

فکرشم نمی کردم که یه روزی روزگاری بعدا زل بزنم تو چش مشکلاتم و بهشون بگم که خوشبختم

آخ تو یه احمق خوشحالی از روزهای سختم

وقتی خوشیمو می بینی گور میگیری  و من تو قدم بعدم

منم و این تن بی گناه می نویسم زیر نور ماه

پشیمونم نشدم هیچوقت از کارایی که کردم

منم و این کله خراب منم و این لیوان شراب

منم و این حرفای که بیرون میزنه از قلبم

فقط با یه لبخند میشه خیلی  مشکلاتو حل کرد

مگه آدمایی مثل تو نباشن که نمک بپاشن روی زخمم

بگو کدوم ور در خونست فرقش چیه نمی دونم

وقتی قصه به ته برسه منم اون کلاغ بی خونم

منم و زمین صاف راه میرم و میچرخه آروم زیر پام

زندگی سخته ولی ببین که خوشحالم من

با این رخ بی نقاب با این زبون سرخ و سر سبز میگم باز

که یه یاغیم ولی ببین چه خوشحالم من

همه با هم غریبه ان فقط چشا رو بستن و چریدن

آدما از کنار هم رد شدن ولی حتی همدیگرو ندیدن

به هم میگن عزیزم ولی شاید فقط  از رو غریزست

اونا فقط می خوان رو هم بخوابن تا اینکه بفهمن ماده و نری هست

منم بین دروغ و کلک منم مثل چرخ و فلک

مثل رفیقای شبیه آدمم دور خودم چرخیدم

منم تو این بوم پر رنج منم تو این صلح مثل جنگ

تو این زندگی مثل مرگ به دنبال حقیقت

بعد از این شهر پر دروغ بعد از این گنبد کبود

شاید یه جفت بال بهم بدن و یه جایی واسه پریدن

داداشا و خواهرای من یعنی همین آدما بد زندگیمو کشتن ولی من

منم و زمین صاف راه میرم و میچرخه آروم زیر پام

زندگی سخته ولی ببین که خوشحالم من

با این رخ بی نقاب با این زبون سرخ و سر سبز میگم باز

که یه یاغیم ولی ببین چه خوشحالم من

.

متن آهنگ خوب بهرام نورایی

حاصل آخرین درگیری مغز و قلب من یک اشتباه خوب بود
من تو این جنگ رشد کردم جنگی که واسه من انگیزه شروع بود
زیر دستم یه مشت شعر نثر گونه بود
بلاای سرم ترک های سقف خونه بود
من از نوع نگاهم حرف زدم با تو
بقیش مهارت بازی با حروف بود
من حرفامو زندگی کردم / زندگیمو نوشتم اینقدر عجیبه فقط بهش میخندم
من یه دنیا میسازم واسه دیدنش چشاتو میبندم

چشامو میبندم
چشامو میبندم فقط پاک باش / خالص ناب
بزرگ مثل فکرات قبل خواب / قلمت میچرخه اگه سفید باشیو صاف
این آغاز ماجرا بود آغاز ماجرامون
اونارو پولاشون بهم نزدیک کرد مارو باورامون
من از بدو وجودم تنها چیزی که فهمیدم این صدا بود
من احسامو بی مرز.تو اشکات انعکاسمو دیدن
منو اشتباه کن من بوی خوب کودکیتو میدم
من اشتباه کردم / اشتباه کردم یه اشتباه خوب
شروع ماه همینجاست یه درگیری تو عمق فکرامون

.

متن آهنگ لمس بهرام نورایی

از بچگی بهم گفتن بزرگ میشی یادت میره
من کوچیک شدمو و یادم بود و این یادم داد
که واقعیت همیشه خلاف گفته هاشون خواهد بود
نقطه این آهنگ حالت روحی الان منه نه خوشگله نه زشت
نه عامه پسند نه واسه مهمونی خوبه
نه توی ماشین وسط یه جاده پر از منظره قشنگ
نه خوبه نه بد نه درسته نه غلط
نه سیاهه نه سفید / خاکستریه این یعنی رنگ واقعیت
واقعیتی که میگه کل زندگی یه بازیه
رویاهات میکشنت جلو خاطراتت میکشنت عقب
چی میمونه ازت یه چیزی میشی به عمق افکارتو طول زندگی
ولی این مهمه کی رفتنیه کی موندنی کی تو حاشیه اس کی تو مرز
کی یه جرقه س واسه تغیر با چند خط شعر خوندنی
فقط با چند شعر خوندنی
ولی این مهمه کی رفتنیه کی موندنی کی تو حاشیه اس کی تو مرز
کی یه جرقه س واسه تغیر با چند خط شعر خوندنی
فقط با چند خط شعر خوندنی
زندگی یه مجموعه از بینظمی هاست
یه مجموعه از بی عقلی ها / له شده زیر پای عرف اجتماع
خوب ولی اشتباه .…
من ترکش کل جنگ ها تو شونمه من لای همین آهنگ ها خونمه
من شعر نمیگم من شعر میشم این موسیقی واسه من عین بودنه
شما چی / شما که مام وطن مالیدی  زیر بغلت که بو نگیری
شما که خوب ها رو بد کردی / با اون مرز های پیچیده ودرهم مغز تو رو رد کردی
هی این یعنی له شدن کلیشه ها نوبتی
این یعنی وطن آدمهای غربتی
این یعنی موسیقی مدرن تو جامعه خشک سنتی
منو میبینی جلوی پام هیچ رد پایی نیست
تو اضطراب نسل های پر آرامش دست ها خالی نیست
از این زمین نفرین شده تا آسمون بکر راهی نیست
منو میبینی حتی افتخار میکنم به اشتباهام
هرچند کل گذشتمو حالمو آیندمو له شده دیدم زیر پاهام
ولی … / ولی این مهمه کی رفتنیه کی موندنی کی تو حاشیه اس کی تو مرز
کی یه جرقه س واسه تغیر با چند خط شعر خوندنی
فقط با چند شعر خوندنی
ولی این مهمه کی رفتنیه کی موندنی کی تو حاشیه اس کی تو مرز
کی یه جرقه س واسه تغیر با چند خط شعر خوندنی
فقط با چند خط شعر خوندنی

.

متن آهنگ نگاه بهرام نورایی

منم موسیقی متن لحظه هات
اگه زندگیت یه فیلم بر اساس واقعیته
با دلت بهم گوش کن زندگی تپش وسط سینته
نه غریبه ام نه سرکرده
من عینا تکرار میشم بازم اگه زمان برگرده
منم موسیقی متن لحظه هات
اگه زندگیت یه فیلم بر اساس واقعیته
با دلت بهم گوش کن زندگی تپش وسط سینته
نه غریبه ام نه سرکرده
من عینا تکرار میشم بازم اگه زمان برگرده
نه پشیمونم نه شرمنده
منم هذیون یه دنیای تب کرده
من دنیامو خودم آفریدم
زمانشم طول می کشه تا آخرین در
من یعنی اولین تولد تا آخرین مرگ
من یعنی اولین جوونه تا آخرین برگ
اونی که مغز هست وسط کله اش
میبینه منو وقتی که صفحه برگشته
اونی که مغز هست وسط کله اش
میبینه منو وقتی که صفحه برگشت
اونم که بی مغزه بگو بهش که
پیدام می کنه توی عمق فکر بچه اش
بذار راکت بمونن بذار بهم پشت کنن
من انتخاب کردم که درد بکشم و رشد کنم
حتی تو زمستون مثل سرو سبز و تازه
زندگی تو شهر رخ من ماهی
انداختنم زندان که بکشنم پایین
همه میگفتن باید ساخت آره باید ساخت
از منو زندگیم فیلم
اینا رو گفتم که بدونی
تو رستمی تو یه شاهنامه خالی
ما با هم فرق داریم من یاغی ام و تو
یه نون به نرخ روز خور جاکشی مثل بقیه
من اندیشه ام توی مد من زندگیم تو هر لحظه ام
هم مسیر بوده و هم مقصد
خوش به حال اونکه باهام موند و درکم کرد
وای به حال اونکه گرگ بود
ترسید از تحقیر و ترکم کرد
من امشب می خوابم ده سال قبل صبح پا میشم
و می نویسم زد زد تو که باز تولید می کی
همون فرهنگ ت*خمی رو که من قربانیشم
نه محدودم به زمان و مکان
حل میشم وسط حماقت عوام
تو خوشحالی از اینکه یه روز میمیرم
در حالی که هر روز تولدمه تو مغز آدما
مخ تو ریشه اس من یه ایده ام
جوونه می زنم توت باورم کن
کافیه بری تو فکر تو سکوت
تا ساخته شم از نو
می خوای صفحه بشم بچرخم
یا رنگ بشم نقش ببندم روی دیوار
انگشت اشارم روی کلته
چون ریشه مشکل اینجاست
من ساکن همین ریشه ام
از اینجا نمیرم.هیچ وقت
به من میگن هیپ هاپ

.

دانلود به صورت تکی کیفیت 320 دانلود به صورت تکی کیفیت 128

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ رامین بیباک سقوط دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم حمید اکبری بغض دانلود آهنگ دانلود آلبوم بغض با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی دلم گرفته دانلود آهنگ دانلود اهنگ مرتضی سرمدی دلم گرفته

دانلود آهنگ بهزاد پکس بعد از من دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ مجید اخشابی حرمت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شهاب رمضان بارون بمب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پویا سالکی صدام کردی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا سالکی صدام کردی

دانلود آهنگ اددی حال نداریم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو ابی حبس دانلود آهنگ Ebi Habs

دانلود آهنگ امیر تتلو ممنوع دانلود آهنگ دانلود آهنگ