یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ پازل باند میخندم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

پخش آنلاین آهنگ پازل باند میخندم,دانلود آهنگ جدید پازل باند میخندم,دانلود آهنگ میخندم از پازل باند,دانلود آهنگ Puzzle Band میخندم,دانلود ترانه میخندم پازل باند,دانلود موزیک پازل باند میخندم,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ پازل باند میخندم,دانلود آهنگ جدید میخندم پازل باند,دانلود آهنگ پازل باند میخندم دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ میخندم پازل باند,آهنگ ایرانی برای ماشین,متن آهنگ میخندم پازل باند,puzzle band mikhandam,دانلود آهنگ جدید پازل باند

دانلود آهنگ پازل باند میخندم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

من همیشه دلم میخواست از ته دل با تو اینجوری حرف بزنم تو یه کاری کن از همه چی غیر خودت دل بکنم تو می مونی کنار دلم حتی تو روزای بد شدنم بعضی روزا با تو میرم تا مرز دیوونه شدن رو در و دیوار قلب شکستم رنگای ساده بزن تنها پناه من مواظبی نلرزه پام ، نیفتم از اون بالا ندیدمت که بد شدم من عاشقتم حالا هوام رو داری عاشقونه با همه اشکالا بی معرفت تر از خودم ندیدم و شرمندم رفیق من عزیز من گذشته و آیندم با اشکای رو صورتم به روی تو می خندم من ازونایی ام که همه اش دلم تنگ میشه اما خجالتی ام تو همونی که هر دقیقه دقیقا می دونی تو چه حالتی ام عشق یعنی تو که دوباره داری یادم میاری که کی ام دنیام عوض شده این روزا عشقی رو به معجزه هاش گفتی با من مث اون روزا غریبه نباش وقتی دلم تنهاست مواظبی نلرزه پام ، نیفتم از اون بالا ندیدمت که بد شدم من عاشقتم حالا هوام رو داری عاشقونه با همه اشکالا بی معرفت تر از خودم ندیدم و شرمندم رفیق من عزیز من گذشته و آیندم با اشکای رو صورتم به روی تو می خندم

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام میخندم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : پازل باند | ترانه سرا : مهرزاد امیر خانی «
Download New Music By Puzzle Band Called Mikhandam

پخش آنلاین آهنگ پازل باند میخندم,دانلود آهنگ جدید پازل باند میخندم,دانلود آهنگ میخندم از پازل باند,دانلود آهنگ Puzzle Band میخندم,دانلود ترانه میخندم پازل باند,دانلود موزیک پازل باند میخندم,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ پازل باند میخندم,دانلود آهنگ جدید میخندم پازل باند,دانلود آهنگ پازل باند میخندم  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ پازل باند میخندم

من همیشه دلم میخواست از ته دل با تو اینجوری حرف بزنم
تو یه کاری کن از همه چی غیر خودت دل بکنم
تو می مونی کنار دلم حتی تو روزای بد شدنم
بعضی روزا با تو میرم تا مرز دیوونه شدن
رو در و دیوار قلب شکستم رنگای ساده بزن
تنها پناه من
مواظبی نلرزه پام ، نیفتم از اون بالا
ندیدمت که بد شدم من عاشقتم حالا
هوام رو داری عاشقونه با همه اشکالا
بی معرفت تر از خودم ندیدم و شرمندم
رفیق من عزیز من گذشته و آیندم
با اشکای رو صورتم به روی تو می خندم
من ازونایی ام که همه اش دلم تنگ میشه اما خجالتی ام
تو همونی که هر دقیقه دقیقا می دونی تو چه حالتی ام
عشق یعنی تو که دوباره داری یادم میاری که کی ام
دنیام عوض شده این روزا عشقی رو به معجزه هاش
گفتی با من مث اون روزا غریبه نباش
وقتی دلم تنهاست
مواظبی نلرزه پام ، نیفتم از اون بالا
ندیدمت که بد شدم من عاشقتم حالا
هوام رو داری عاشقونه با همه اشکالا
بی معرفت تر از خودم ندیدم و شرمندم
رفیق من عزیز من گذشته و آیندم
با اشکای رو صورتم به روی تو می خندم

.

************

متن آهنگ چشم چشم

لینک آهنگ چسم چسم پازل باند

***********************************

عشق اومده که با قلبم بازیشو شروع کنه

عشق اومده که دوباره من و زیر و رو کنه

چشماشو و دیدم اینقد بده حال و روزم

هوش و هواس ندارم دیوونم هنوزم

وای حوصله داره دل من دوباره

حالش خرابه راهیم نداره

این گوشه کنارا یه جا توی دنیا

جا موند دوباره دل ساده ی ما

چش چش یه لبخند که قشنگه هرچند

با من غریبست ولی قلبم و کند

چش چش یه دریا دوتا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

حسش زیاده دل تنگ ساده

دنبال عشقه با پای پیاده

باور ندارم که دوباره دارم

راحت این عشق و تو دلم میارم

چش چش یه لبخند که قشنگه هرچند

دانلود آهنگ جدید پازل باند چشم چشم

با من غریبست ولی قلبم و کند

چش چش یه دریا دوتا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

دوست داره قلب بیچاره درگیره  عشق تورو داره

چش چش یه لبخند که قشنگه هرچند

با من غریبست ولی قلبم و کند

چش چش یه دریا دوتا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ قیامت باند پاییز تلخ دانلود آهنگ دانلود ترانه پاییز تلخ قیامت باند

دانلود آهنگ مصطفی یگانه دریای آروم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مصطفی یگانه دریای آروم

دانلود آهنگ مجید اخشابی آب و آینه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم بهرام نورایی اشتباه خوب دانلود آهنگ دانلود آلبوم

دانلود آهنگ رامین بیباک سقوط دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم حمید اکبری بغض دانلود آهنگ دانلود آلبوم بغض با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی دلم گرفته دانلود آهنگ دانلود اهنگ مرتضی سرمدی دلم گرفته

دانلود آهنگ بهزاد پکس بعد از من دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ مجید اخشابی حرمت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شهاب رمضان بارون بمب دانلود آهنگ دانلود آهنگ