یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

محسن چاوشی بید بی مجنون,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بید بی مجنون,دانلود اهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون,متن آهنگ بید بی مجنون محسن چاوشی,دانلود آهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون دانلود آهنگ,download new music,تکست آهنگ بید بی مجنون از محسن چاوشی,کد پیشواز آهنگ های محسن چاوشی,دانلود آهنگ جدید بید بی مجنون محسن چاوشی,Mohsen chavoshi Bide Bi Majnon,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی,دانلود آهنگ,کد پخش آنلاین آهنگ محسن چاوشی به نام بید بی مجنون,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ بید بی مجنون از محسن چاوشی,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود

دانلود آهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام بید بی مجنون از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی بهنود فدوی | ترانه سرا : حسین صفا « Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Bid Bi Majnon

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام بید بی مجنون از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی بهنود فدوی | ترانه سرا : حسین صفا «
Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Bid Bi Majnon

محسن چاوشی بید بی مجنون,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بید بی مجنون,دانلود اهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون,متن آهنگ بید بی مجنون محسن چاوشی,دانلود آهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون  دانلود آهنگ,download new music,تکست آهنگ بید بی مجنون از محسن چاوشی,کد پیشواز آهنگ های محسن چاوشی,دانلود آهنگ جدید بید بی مجنون محسن چاوشی,Mohsen chavoshi Bide Bi Majnon,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون

من از غل و زنجیر می ترسم

از آه بی تاثیر می ترسم

از اتفاق ظاهرا ساده از اتفاقی که نیفتاده

می خندم و از خنده می ترسم

هر روز از آینده می ترسم

زیر بید بی مجنون میشینم

زیر شر شر بارون میشینم

فک میکنم شاید برگردی

با خودم می گم باید برگردی

خنجر واسه ی این سینه کافی نیست

عاشق کشی رسم تلافی نیست

ای چشم از دیدن خلاصم کن

از چشم پوشیدن خلاصم کن

اینقد گیجم که نمیدونم

باید تو رو از چی بترسونم

زیر بید بی مجنون می شینم

زیر شرشر بارون می شینم

فک میکنم شاید برگردی

با خودم میگم باید برگردی

زیر بید بی مجنون می شینم

زیر شرشر بارون می شینم

فک میکنم.شاید برگردی

با خودم میگم باید برگردی

زیر بید بی مجنون می شینم

زیر شرشر بارون می شینم

فک میکنم شاید برگردی

با خودم میگم باید برگردی

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سعید شهروز یه حال خوب دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ رضا رحمتی دستای تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین آذری تولد دانلود آهنگ تکست آهنگ تولد از افشین آذری

دانلود آهنگ مهدی افشار انرژی دانلود آهنگ تکست آهنگ انرژی از مهدی افشار

دانلود آهنگ یوسف زمانی گمشده دانلود آهنگ تکست آهنگ گمشده از یوسف زمانی

دانلود آهنگ عماد بنام ممنونم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی جانیپور بارون دانلود آهنگ دانلود اهنگ علی جانیپور بارون

دانلود آهنگ شهاب مقدم یه نفر هست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سیاوش قمصری دوست دارم دانلود آهنگ تکست آهنگ دوست دارم از سیاوش قمصری

دانلود آهنگ حمید آداب بر نمیگرده دانلود آهنگ دانلود آهنگ