یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سعید شهروز یه حال خوب دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

متن آهنگ یه حال خوب سعید شهروز,دانلود آهنگ یه حال خوب از سعید شهروز,دانلود اهنگ سعید شهروز یه حال خوب,کد پیشواز آهنگ های سعید شهروز,دانلود آهنگ سعید شهروز یه حال خوب دانلود آهنگ,download new music,تکست آهنگ یه حال خوب از سعید شهروز,کد پخش آنلاین آهنگ سعید شهروز به نام یه حال خوب,دانلود آهنگ جدید سعید شهروز یه حال خوب,Saeid Shahrouz Ye Hale Khub,دانلود آهنگ جدید یه حال خوب سعید شهروز,دانلود آهنگ,سعید شهروز یه حال خوب,دانلود آهنگ جدید سعید شهروز,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ سعید شهروز یه حال خوب دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز به نام یه حال خوب از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : سعید سام | ترانه سرا : سید محمد کاظمی « Download New Music By Saeid Shhaouz Called Ye Hale Khob

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز به نام یه حال خوب از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سعید سام | ترانه سرا : سید محمد کاظمی «
Download New Music By Saeid Shhaouz Called Ye Hale Khob

متن آهنگ یه حال خوب سعید شهروز,دانلود آهنگ یه حال خوب از سعید شهروز,دانلود اهنگ سعید شهروز یه حال خوب,کد پیشواز آهنگ های سعید شهروز,دانلود آهنگ سعید شهروز یه حال خوب  دانلود آهنگ,download new music,تکست آهنگ یه حال خوب از سعید شهروز,کد پخش آنلاین آهنگ سعید شهروز به نام یه حال خوب,دانلود آهنگ جدید سعید شهروز یه حال خوب,Saeid Shahrouz Ye Hale Khub,دانلود آهنگ جدید یه حال خوب سعید شهروز,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سعید شهروز یه حال خوب

یا حال خوب ویه عشق تازه می تونه که ما رو از نو بسازه

منه احساسی به شکل خاصی دوست دارم بی حد و اندازه

دلم درگیره واسه تو میره ولی احساسم رو تو بی تاثیره

بسه دل دل کردن بیا نزدیک من چرا فاصله میگیری

عاشقم شو کم کم  من به تو نزدیکم چرا فاصله میگیری

بسه دل دل کردن بیا نزدیک من چرا تنها داری میری

بی دلیل خاصی از منه احساسی چرا فاصله میگیری

دانلود اهنگ جدید سعید شهروز به نام یه حال خوب

تو هر جا باشی حواسم اونجاست، بگو این روزا فکر تو کجاست

تو هر جا بری دنبالت میام بگو مقصدت کجای دنیاست

دلم دنیاشو دست تو داده ، نگو عاشق تو دنیا زیاده

منو اینجوری که هستم بشناس ، دلم خیلی وقته تو رو میخواست

بسه دل دل کردن بیا نزدیک من چرا فاصله میگیری

عاشقم شو کم کم  من به تو نزدیکم چرا فاصله میگیری

بسه دل دل کردن بیا نزدیک من چرا تنها داری میری

بی دلیل خاصی از منه احساسی چرا فاصله میگیری

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ رضا رحمتی دستای تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین آذری تولد دانلود آهنگ تکست آهنگ تولد از افشین آذری

دانلود آهنگ مهدی افشار انرژی دانلود آهنگ تکست آهنگ انرژی از مهدی افشار

دانلود آهنگ یوسف زمانی گمشده دانلود آهنگ تکست آهنگ گمشده از یوسف زمانی

دانلود آهنگ عماد بنام ممنونم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی جانیپور بارون دانلود آهنگ دانلود اهنگ علی جانیپور بارون

دانلود آهنگ شهاب مقدم یه نفر هست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سیاوش قمصری دوست دارم دانلود آهنگ تکست آهنگ دوست دارم از سیاوش قمصری

دانلود آهنگ حمید آداب بر نمیگرده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فتاح فتحی دلم طاقت نداره دانلود آهنگ دانلود آهنگ